Samsung UE37D6200

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung UE37D6200 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

H.U 30-10-2011
Geschreven voor: Samsung UE37D6200

Het was een hele zoektocht om een tv uit te zoeken.
welke doen we nu toch...
De eerste keuze was een plasma, maar de één rade het aan, en de ander weer af.
omdat wij niet een al te groot beeld wouden (plasma begint bij 40 inch.) kwamen we weer bij de led tv's uit.
Uiteindelijk zijn we gevallen voor de mooie beeldkwaliteit van de Samsung.
Van alle tv's die aan de wand hingen, knalde deze er toch wel uit.
We hebben nog zitten twijfelen of we voor de 40 inch of de 37 zouden gaan, want in de winkel zelf lijken de tv's op één of andere manier minder groot.
uiteindelijk dus voor de 37 inch gegaan, en geen seconde spijt!
wat een pracht van een televisie!!!
omdat wij eigenlijk het liefste een zilveren rand hadden gehad (maar niet te vinden is) vonden we deze zwarte rand nog het minst storend, het is een dunne rand, met glas erover, en ook een hele mooie voet! een glasplaat ipv lelijk plastic.
Maar uiteindelijk gaat het om wat de televisie doet!
Helaas hebben we nog geen digitale tv, dus zit de kabel er nu nog op, en dat geeft natuurlijk iets minder beeld, maar dan nog is het super mooi.
Gister hebben we dus onze nieuwe dvd/blu ray speler (ook van samsung) aangesloten, en een blu ray dvd gekeken (into the wild)
In één woord Prachtig!!!!
we keken elkaar een paar keer aan, van zie jij het ook zo mooi als ik!?!?!?!!?
niet te geloven wat deze tv allemaal in staat is.
je word echt de film in gezogen.
achteraf zijn we blij dat we voor de 37 inch zijn gegaan, omdat groter echt te overdreven zou zijn geweest.
verder moeten we al de snufjes van de tv nog uitvogelen, maar zo moeilijk is dat volgens mij niet.
het wachten is nog even op de aansluiting van digitale tv.

Frans de Groote 24-10-2011
Geschreven voor: Samsung UE37D6200

Een geweldig toestel het beeld is in één woord geweldig je weet niet wat je ziet zo scherp en het geluid waar ik bang voor was wat gehoor betrof is naar ieders wens af te stellen. Een aanrader voor iemand die een TV gaat kopen.

C. Gommans 20-10-2011
Geschreven voor: Samsung UE37D6200

Na jaren naar een breedbeeldbuis te hebben gekeken, toch maar eens de overstap gemaakt naar LED, 3D en HD.
En ik moet zeggen, er gaat een nieuwe wereld voor me open. De kleuren spatten van het scherm en alles is kraakhelder. Gisteren voor de zoveelste keer "Gladiator" gezien, maar het leek of ik de film voor het eerst weer zag. Geweldig, een waar genot voor het oog.

De geluidskwaliteit is zonder homecinemaset meer dan voldoende voor het gewone tv-werk. Enige minpuntje is de zapsnelheid, deze is een stuk trager dan analoog - maar dat is meer een eigenschap van digitale tv in het algemeen.

3D heb ik nog niet gekeken, daar er geen bril bij is geleverd en deze dus nog apart dient te worden aangeschaft.